BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء

كـــــــــفى !!


يامن تملك قلبى ووجدانى
انت لى كل امالى واحلامى


لقد غرقت فى بحر احلامى
وجدتك انت مركبى وشراعى


اسمعك تنادينى فى ليلى
واسمع قلبى يناجيك فى الاحلام


حبيبى لا تبعد عنى
فانت لى السكن والعشق فى ايامى


يا من تغنى قلبى باسمك
وعزف الشوق قصة حبنا على الاوتار



كفى بنا من البعد
وكفى القلب من الاشتياق


ها انا لا اقدر على العيش بدونك
وانت تتعذب فى بعادى

59 اقلام:

7annen يقول...

الله الله

كلام حلو اوى ياهبه
جميل اووووووووووى

تسلم ايدك حبيبتى

وحشتينىىىىىىى اوووووووووووووى

7annen يقول...

ايه دا انا اول تعيلق

لولولوووووووووووووى

7annen يقول...

ومش عند اى حد عنده هبهوب القمر

نحتل بقى شويه كدا

7annen يقول...

والله رجع زمن الاحتلال انا خلاص كنت قربت انساه

هههههههههههههه

7annen يقول...

والخامس بقى

علشان عين الحسوووووود

7annen يقول...

والسادس

علشان هبه غاليه عندى اوووووووووى

7annen يقول...

والسابع

ان شالله ماحد حوش

7annen يقول...

والتامن
لانى بعشق رقم 8 ومعرفش السبب

7annen يقول...

التاسع

علشان انا مش مصدقه

ياحلولى ياحلولى

7annen يقول...

العاشر

واخد بعضى واجرى قبل ما يحصل ضرب

ههههههههههههههههه

ابقى طمنينى عليكى ياقمر

امووووووووووه

Pink Dreams يقول...

هتضربى يا حنين
مليش دعوه انا هعتبر نفسى تانى تعليق

Pink Dreams يقول...

يا من تغنى قلبى باسمك
وعزف الشوق قصة حبنا على الاوتار



كفى بنا من البعد
وكفى القلب من الاشتياق


ها انا لا اقدر على العيش بدونك
وانت تتعذب فى بعادى

جامده جامده جامده بجد

تسلم ايدك يا قمرايه

3mr wa2el يقول...

اللله الله الله كلام بجد حلو اوى

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

احييكى على هذه التعبيرات التى ذهبت الى قلبى مباشرأ









----------------
واحد مخه لاسع شويه

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

وسسسسسسسسسسسسع

ازيك يااحلى هموووووسة

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

وحشااااانى جداجدا

ايه ياعم الكلام الحلو دا

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

احيييييييييكى بجد


اموووووووووووووووووه

همس الارواح !! يقول...

حنونتى

ازيك ياقمرايه

تسلمى على ذوقك

وانتى كمان وحشانى اوى ياعسولتى

تسلميلى

Tamer Nabil يقول...

كلمات جميلة ورائعة


تسلم الايادى


مع خالص تحياتى

الأحــــــ إيناس ــــــزان يقول...

وحشتينى قووووووووووى

اخبارك اية نورتى مدونتك من تانى

بجد كلامك عسل رغم العتاب الكبير اللى بين الحروف للحبيب
ربنا يسعدك يارب ويحقق ليكى ما تتمنى
بحبك
قوووووووووووووووووووى
ايناس

فارس الرومانسية يقول...

موضوع جميل جدا ربنا يوفق ياريت تزور مدونتى واسمع رأيك فى مواضيعى

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

جميلة جدااااا

احساسك عالي اووي

تسلم ايدك حبيبتي

امووووووواه

همس الارواح !! يقول...

حنونتى احتليتى المدونه

ياستى عادى ولا يهمك

المدونه كلها تحت امرك هى وصاحبتها

همس الارواح !! يقول...

حنونتى

انتى اللى غاليه عليه اوى والله

تسلميلى ياقمر

همس الارواح !! يقول...

pink dreams

اعتبرى نفسك الاولى

ومش تتخانقوا بقى

ههههههههههههه

همس الارواح !! يقول...

pink dreams

شكرا يا قمرى

الحمد لله انها عجبتك

تسلمى
كلك ذوق والله

تحياتى ليكى ياقمر

همس الارواح !! يقول...

عمرو وائل

شكرا ليك على ذوقك

منورنى والله

تحياتى

همس الارواح !! يقول...

شباب اون لاين

شكرا بجد على مرورك

منورنى والله


تسلم

همس الارواح !! يقول...

توتى

انتى اللى وحشانى مووووووووت

النت بتاعك بيعاكسنا لما بنتكلم ليه

:(

همس الارواح !! يقول...

شكرا لكلامك يا توتى

كلامك انتى اللى دايما بيعجبنى

تسلمى يا عسل انتى


امووووواه

همس الارواح !! يقول...

استاذ تامر

بجد شكرا ليك على مرورك وكلامك

نورت المدونه

همس الارواح !! يقول...

انوسه

شكرا بجد على مرورك

منورانى

انتى وحشانى مووووووووووووووت

معلش كانت فى شوية ظروفات

بس شكرا ليكى على كلامك

انا اللى بحبك اوى يا عسوله

همس الارواح !! يقول...

فارس الرومانسيه

شكرا لمرورك

منورنى
وان شاء الله يدوم التواصل بينا

تحياتى

همس الارواح !! يقول...

نوارتى

شكرا لمرورك


منورانى ياقمر

انتى اللى ذى السكر ياعسولتى

تسلمى

هيثــم رمضـــان يقول...

كفى بنا من البعد
وكفى القلب من الاشتياق

دائما ما يسئم الحبيبان من البعد ويذوبان من الشوق , وأختيارك كلمة كفي للعنوان تدل علي ألم وعذاب البعد للكاتبة وتتمني أن تنتهي بلقاء من تحب ,فعندما يصدق الحب ويصل إلي درجة الحب الحقيقي بكل ما يحمله من معاني يشعر الحبيب بأن من يحب هو له الدنيا بأثرها فتقولي ( يامن تملك قلبى ووجدانى
انت لى كل امالى واحلامى )وعندما تغرقي في بحر الاحلام يكون هو المركب والشراع وعندما ينادي تسمعي قلبك يناجي بل يتغني بأسمه ثم تأتي كلمة كفي وهي بيت القصيد ثم الأعتراف المهم بصعوبة الحياة بدون الحبيب والشعور والاحساس به إنه هو الاخر يتعذب في البعد وهذا يكون طبيعي بين حبيبين حقيقيين.
كلمات رقيقة جميلة معبرة أحييكي عليها وننتظر المزيد وإلي الأمام.

تحياتي

ليس فقيرا من يحب يقول...

السلام عليكم

ازيك يا حبيبتى اخبارك ايه

يارب تكونى بخير

ايه الرقه دى

ربنا يسعد قلبك يارب

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

كلماتك جميله جدا وتلمس القلب بهدوء

blue-wave يقول...

اعجبتنى كلماتك

شموع دافئة تحت زخات المطر يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اااه من الفراق و البعاد
و ما اصعبها الايام التي تتلوهما
و ما اقسى الشجن الذي يتبعهما

محسوسة كلماتك
في غاية الرقة و الانسياب

تحياتي اختي

ميمى واحمد يقول...

النهاردة عيد زواج نوارة

وعايزنكم تحتفلوا معانا

rony يقول...

جميله ورقيقه زيك


تحياتى يا قمر

لاسع افندى يقول...

ها انا لا اقدر على العيش بدونك
وانت تتعذب فى بعادى


جميله كلماتك

تحيه لاسعه

همس الارواح !! يقول...

هيثم رمضان

شكرا بجد على مرورك وكلامك وتعليقك

نورتنى والله تحياتى

همس الارواح !! يقول...

ليس فقيرا من يحب

شكرا ياقمر على كماتك الجميله تسلمى يارب

شكرا ليكى ويسعدك انتى كمان


تحياتى :)

همس الارواح !! يقول...

اعشق فى الليل ضوء القمر

شكرا لمرورك وكلامك

نورتنى والله

همس الارواح !! يقول...

اذيك يا دكتور عامل ايه ؟؟؟؟؟


مرورك اسعدنى كتيييييييييييير جدا

نورتنى والله

حمدا لله على سلامتك

همس الارواح !! يقول...

دموع دافئه

شكرا ليكى على مرورك وكلامك

نورتى مدونتى والله

تسلمى

همس الارواح !! يقول...

ميمى

معلش انا اسفه مشفتش تنبيهك الا حالا

وهادخل اهنيها

ان شاء الله

شكرا ليكى

همس الارواح !! يقول...

رونى

شكرا لمرورك نورتينى والله

تحياتى

همس الارواح !! يقول...

لاسع افندى

شكرا ليك على مرورك وكلامك

نورتنى والله

تحياتى

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

وسسسسسسسسسسسسسسسسعععععععععع

ازيك يااحلى همس

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

حلو والله انى اكون التعليق
الاووووووووووووول

بعد الخمسييييييييييييين

ليهاااااا طعم كدا هههههههههه

همســات عــلى ضــوء الــقمر يقول...

كلاااااااااامك تحفة تحفة

بجد يسلم قلمك

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

تفضل العذاب دوما بالفراق ولكنك لا تفكر يوما فى اللقاء افكر فيك فى كل الاوقات لكنك دوما تصر على نسيانى جميله تسلم ايدك

همس الارواح !! يقول...

توتى حبيبتى

شكرا لمرورك
نورتى المدونه ياقمر

امووووووواه

همس الارواح !! يقول...

طوبه فضه وطوبه دهب


شكرا بجد على مرورك

نورتينى والله


تحياتى

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

الرجاء الدخول علينا


...


و اتمنى تحديد موقفك من القضيه

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر وبصحه وخير وسعاده

عيد اضحى سعيد

ليس فقيرا من يحب يقول...

كل سنه وانتى طيبه ياقمر

عيد سعيد عليكى وعلى

كل حبايبك يارب